RealPyros » Prijsvragen & Wedstrijden » Giveaway maart 2016 | Youtube
zaterdag 19 maart 2016 om 19:45 uur
Ik doe mee!!!
Youtubenaam: Pyro Nv1
Reactie onder video: Ik doe mee!!! Waarom? haha is dat een vraag nou iedereen wil dat toch hebben :P
geabonneerd ! en geliked !
zondag 20 maart 2016 om 00:51 uur
Hey! Ik doe mee! Lijkt me natuurlijk leuk om die dingen te winnen, weer eff een mooie vid van maken en op youtube pleuren x)
Youtube: PyroMatt

Greetz
zondag 20 maart 2016 om 10:21 uur
Heeey, ik doe ook mee! Mijn naam op youtube is marco boer! Lijkt me echt super om dit te kunnen winnen! Heb nog geen video's maar deze komen zeker dan op youtube te staan.

zondag 20 maart 2016 om 11:57 uur
Ik doe mee
YouTube gebruikersnaam: ootjo
Reactie op de video: omdat ik pyro vanaf het 1e uur ben!
woensdag 23 maart 2016 om 16:47 uur
Ik doe mee
Gebruikersnaam: FireworksNL
Ik doe mee omdat het altijd leuk is om vuurwerk te winnen en ik wel weer zin heb om een salutje de lucht in te rammen aangezien dat al weer bijna 4 maand geleden is :o
woensdag 23 maart 2016 om 18:33 uur
Ik doe mee, Mijn YT kanaal is FirePyros.

Ik doe zelf ook soms giveaways en ik doe meer met giveaways van anderen en win bijna nooit (wel 2x gebeurt).
Dus hier heb ik best wel een grote kans om te winnen.
woensdag 23 maart 2016 om 19:50 uur
Ik doe mee!
YouTube gebruikersnaam: joeppie2009
Reactie op de video: Uiteraard mag ik niet ontbreken bij deze Give away,
Bij deze ben ik ook van de partij :)
woensdag 23 maart 2016 om 21:12 uur
Ik doe mee!
siimsimsiim op YouTube en de reactie die ik achter liet is "Ik doe zeker mee, kan ik mooie video's van draaien en wat extra vuurwerk is nooit slecht!"
vrijdag 25 maart 2016 om 11:55 uur
YoutuTube naam patrick geen idee

Reactie :
Ik doe mee omdat me het wel is leuk lijkt om een 3 inch shell af te kunnen steken.
Zozo weer een top actie ga zo door jongens!
vrijdag 25 maart 2016 om 13:31 uur
Omdat er nog niet zo héél veel mensen meedoen verlengen wij de giveaway tot en met 1 april de uitslag zal daarna volgen op 3 april.
vrijdag 25 maart 2016 om 18:03 uur
PowerFulFireworks schreef
Omdat er nog niet zo héél veel mensen meedoen verlengen wij de giveaway tot en met 1 april de uitslag zal daarna volgen op 3 april.

Spannend!
Succes iedereen!
maandag 28 maart 2016 om 14:58 uur
ik doe mee, vuurwerk komt op me kanaal als ik win, kan nu heel verhaal vertellen, maar tgaat toch om geluk.
yt naam: Mrpyrofreak
https://www.youtube.com/watch?v=1JuEJ4XIPco ;;
woensdag 30 maart 2016 om 11:33 uur
ik doe mee.
Omdat je nooit genoeg vuurwerk kan hebben en er niet vroeg genoeg mee kan beginnen om het in te slaan.
donderdag 31 maart 2016 om 18:41 uur
Je kan vandaag & morgen nog meedoen! :D Het is zeker de moeite waard.

LET OP: Dit is géén 1 april grap voor de duidelijkheid. De uitslag zal plaatsvinden op 3 en of 4 april 2016.
zondag 3 april 2016 om 21:11 uur
Siimsimsiim, van harte gefeliciteerd.
zondag 3 april 2016 om 22:04 uur
Siimsimsiim gefeliciteerd!
maandag 4 april 2016 om 13:02 uur
jammer...ben te laat geaccepteerd op het forum..............
gr aquaman
Reageren op dit topic
Wil jij ook reageren? Heb je al een account log dan nu in of klik hier om er gratis een te registreren.
REALPYROS.COM
Bij gebruik van onze website ga je automatisch akkoord met onze algemene voorwaarden en ons privacy beleid. Wij stellen ons in zijn geheel niet aansprakelijk voor aangeboden goederen en/of geplaatste reacties door derden.

© Copyright - 2013/2017