RealPyros » Mededelingen » Bezoek politie
dinsdag 17 januari 2017 om 21:03 uur
jozef schreef
Je moet niet alles geloven wat je hoort/leest..
Met alle respect, maar vuurwerk is niet dodelijk. De persoon die t gebruikt kan t proleem worden, net zoals wapens, wapens zijn niet dodelijk, de mensen die t verkeerd gebruiken wel..

Als ze eenmaal langs geweest zijn, en ze komen nogmaals. Hebben ze hier een hele goede reden (incl papieren voor binnentreden nodig)

Ben nu wel erg benieuwt na de reden waarom ze de 2e x bij je langs kwamen?

Ivm slachtoffers lijkt me hierin al uitgesloten..

helaas heb ik het in de papieren van de agent gelezen toen hij even koffie ging halen tijdens het opnemen van de verklaring.
ze zijn 1x bij mij langs geweest, 3x telefonisch contact en moest mij 1x melden op het buro.
ik denk omdat ik aangegeven heb geen vuurwerk te hebben gekocht maar wat anders.
dit vinden ze twijfelachtig schijnbaar.

net als wapens kan vuurwerk wel dodelijke verwondingen veroorzaken.
denk hierbij aan het kijken in een mortierbuis als die af gaat, een hand eraf knallen met een cobra8 of een cobra8 in je nek krijgen wat een slagader raakt.

dus ja wel ivm de slachtoffers helaas ben ik bang.
ik hoop dat ik het fout heb.

zelfs bij een bomaanslag of een schietpartij wordt ook naar de herkomst van de wapens/springstoffen gezocht.

overigens hebben ze idd een huiszoekingsbevel.
dinsdag 17 januari 2017 om 22:25 uur
Denk dat er weinig in buis kijken na het aansteken en C8 zullen de meeste ook niet bij een ander in de nek gooien
woensdag 18 januari 2017 om 03:14 uur
Je moet inderdaad wel een geestelijke achterstand hebben wil je boven een mortierbuis met je kop gaan hangen, over die cobra 8 zullen we maar niet eens beginnen.
woensdag 18 januari 2017 om 11:28 uur
ik had ook vuurwerkbommen gekocht, maar tot nu toe niks geen wouten.
woensdag 18 januari 2017 om 12:32 uur
Ik denk dat de meeste niks meer hebben.
Dan hebben ze hooguit nog een bankoverschrijving maar verder geen bewijs.

woensdag 18 januari 2017 om 14:20 uur
Buurman schreef
Ik denk dat de meeste niks meer hebben.
Dan hebben ze hooguit nog een bankoverschrijving maar verder geen bewijs.

Met dat gezegt te hebben, kan deze topic ook wel weg
Reageren op dit topic
Wil jij ook reageren? Heb je al een account log dan nu in of klik hier om er gratis een te registreren.
REALPYROS.COM
Bij gebruik van onze website ga je automatisch akkoord met onze algemene voorwaarden en ons privacy beleid. Wij stellen ons in zijn geheel niet aansprakelijk voor aangeboden goederen en/of geplaatste reacties door derden.

© Copyright - 2013/2017