RealPyros » Bugs, ideeën & vragen. » Grenscontroles oudejaarsdag
zondag 25 december 2016 om 23:54 uur

Heren,

Ik had een vraagje. Ik wil graag nog een bezoekje aan zena in België brengen, maar door drukte kom ik er niet eerder aan toe dan om zaterdag te gaan.

Raden jullie dit af? Ik zal maar een kleine hoeveelheid meenemen, maar ik weet niet hoe druk het zal zijn qua grenscontroles.

Mochten er verder nog tips zijn, dan hoor ik die graag.

maandag 26 december 2016 om 00:28 uur
Als je geen knallers, rollen en vuurpijlen meeneemt en onder de 25 kg blijft is zelf controle niet erg...
maandag 26 december 2016 om 00:36 uur
Als je te bang bent, kan je t beter niet doen :)
maandag 26 december 2016 om 00:38 uur
Thanks voor jullie antwoorden.

Ik was wel van plan om wat knallers te halen. Het is niet dat ik te bang ben, ik ben alleen nog nooit op oudejaarsdag zelf naar België geweest, en vroeg me gewoon af hoe het op deze dag zat qua controles.

Ik zal even kijken wat de beste winkel qua grenspassage is. Tips zijn altijd welkom :)
maandag 26 december 2016 om 02:42 uur
Zolang je de hoofdweg niet pakt moet het zeker lukken. Gewoon via een landweggetje waar niemand langs komt.
maandag 26 december 2016 om 09:42 uur
Ben al veel jaren op oudejaarsdag naar België gereden. Nog nooit grenscontroles gezien.
maandag 26 december 2016 om 10:52 uur
Zaterdag geweest, overal politie met name in en rond Baarle. Zou het risico niet nemen dus voor dat kleine beetje vuurwerk want alles is op en wordt niet meer bijgevuld!
maandag 26 december 2016 om 13:45 uur
Mijn tip: Ga altijd in Januari naar België tijdens de acties. Dan krijg je echt héél goede deals, doe het zelf ieder jaar.
Nu zal er gegarandeerd meer gecontroleerd worden.
maandag 26 december 2016 om 13:51 uur
Zo wat alles is op
dinsdag 27 december 2016 om 12:53 uur
Ik was er laatst gewoon met het OV heen geweest, gewoon sporttas mee en klaar.
dinsdag 27 december 2016 om 16:36 uur
Mensen moeten zich ook niet alleen blind staren op de regio Baarle-Nassau... Er zijn er nog zoveel meer :) Alles wat aandacht krijgt via media, krijgt dit ook met politie ;)
dinsdag 27 december 2016 om 16:41 uur
glassex schreef
Mensen moeten zich ook niet alleen blind staren op de regio Baarle-Nassau... Er zijn er nog zoveel meer :) Alles wat aandacht krijgt via media, krijgt dit ook met politie ;)

Klopt, al stonden ze ook bij HQFireworks om de hoek :)
Reageren op dit topic
Wil jij ook reageren? Heb je al een account log dan nu in of klik hier om er gratis een te registreren.
REALPYROS.COM
Bij gebruik van onze website ga je automatisch akkoord met onze algemene voorwaarden en ons privacy beleid. Wij stellen ons in zijn geheel niet aansprakelijk voor aangeboden goederen en/of geplaatste reacties door derden.

© Copyright - 2013/2017